Tuesday, March 13, 2007

O zi cu surprize








    8 Martie este Ziua Internaţională a Femeilor. Băieţii, împreună cu d-na învăţătoare au hotărât să ne facă o mică surpriză. Când am ajuns la şcoală, tabla era scrisă cu multe culori „La mulţi ani! 8 Martie e ziua fetelor”. Clasa era schimbată, băncile fiind aşezate altfel.
    De asemenea, tot ei s-au gândit să aducă muzică pentru a dansa, pizza şi suc. Dar pentru că şi d-na învăţătoare a fost sărbătorită, toţi elevii din clasă i-am pregătit o surpriză constând într-un cadou special pentru dumneaei şi un dans dedicat zilei de 8 Martie. Pentru a avea amintiri, am făcut şi câteva fotografii de grup.
    Domnul director, Vasile Sburlea, a hotărât să facem doar două ore, însă noi am făcut doar o oră de limba română, toată clasa fiind mulţumită.
    La sfârşit, băieţii ne-au dăruit flori şi ciocolate. Ziua de la şcoală s-a sfârşit, iar noi toţi, obosiţi, dar fericiţi, am plecat spre casă pentru a-i spune mamei „La mulţi ani!”

Ana-Maria Cozma
cl. a IV-a B, Şc. nr. 3 „Mihail Sadoveanu”

 

No comments: